Siihen vermeeseen on muuten jo vaihdettu toinen järjestelmärele juuri mainituntyyppisten ongelmien takia, muistaakseni jopa uudelleenkolvattu sellainen.
Voi iesus joo...tarkemmin ku ajatteloo, niin on sahoottanu tavallista kauemmin kerran kuukaures (onko sillä ne?

), mutta tästä en oo ollu moksiskaa.
Tarttoo ottaa irti ja kattoa sen sielunelämän jäljet.
Tarkistus: Onko se rele kaksikärkinen
Fuel Injection E (kaksi relettä samas boksis) ja sijaitsee toisessa rivissä vasemmalla polttimomuistuttimen edessä??
Kaaviossa toiset kärjet hoitaa molemmat bensapumput ja toiset lisäreleen kautta suuttimille, sekä ohi lisäreleen syttyvahvistimelle ja lisilmaluistille ym. Kaavio/relelista toki tuntee bensapumpun releenkin, mutta on vain Regina systeemis erilainen.
ECUn 20 ja 21 navat antaa maat releelle.
Tarttoo vissihin rakentaa jokku ohituskatkaisijat näille, ettei jää tienpäälle.
Muistaakseni edelliseen 240:een tällaiset tein.
Aina toki senverran on hyppyjohtoja mukana....
