Valkean pajoitus jatkuu.
Perjantaina vaihdoin isomman, 60mm billettisiivellä olevan, HX40:n paikalleen. Portillisella 19 pesällä sekin. Ajattelin että eihän siinä kuin vaihtaa samankokoisen pakopesän vanhasta, ettei tarvitse muuttaa dp:tä ja laikata uudestaan hukkaportin valunystyröitä pois, yms. Olikin isompi pakosiipi, ennen 64mm ja nyt 67mm. Eli "kaikki" meni uusiksi. Kolmas muutos dp:n alkukäyrään vasta

Pakopesässä oli noin 4,5" V-band laippa, eihän mulla niin isoja, joten laikkasin huulloksen pois ja hitsasin 4" V-bandin suoraan kiinni pesään. Katotaan miten kestää, hyvinhän tuo paloi ainakin. Taitaa olla pesässä pakoaukkokin 3,5". Olisin halunnut pitää pienemmän pakosiiven, koska niinhän siinä kävi että paineen nousu on rauhallisempaa tiettyyn pisteesen asti. Sen jälkeen kun paine lähtee nousemaan, tulee esim. 1,3bar vastaan täysin samalla kierrosluvulla molemmilla turboilla. Menkööt nyt sitten.
boostilta tuli pieni 6-vaihteinen ZF ja sille sopiva massalevy. Eilen aloitin vaihdon ja se venyi tämän päivän puolelle. Kaikkea nysväämistä sun muuta ajankulua. Silmälaakeriksi tuli 6002 ohuen soviteholkin kanssa. Tuolla tavalla tuntuis istuvan takavetoisen kampuraan hyvin(kuva). M90 kanssa oleva holkki ja sen lukkorengas jäivät laakerin taakse. Keppitelineen tein M47 telineestä. Sopivaa kardaaninetupätkää en löytänyt mistään, joten tähän hätään piti sitten kokeilla lyhentämistä. 4cm siitä lähti ja aika hyvin tuntui asettuvan. Ei ainakaan koeajon perusteella ole siitä johtuvia värinöitä ja laatikko pelaa hyvin. Meinasin vaihtaa etupätkän vielä tehdastekoiseen ihan vaan varmuuden varalle, kuitenkin sellainen paikka. Kytkimessä on vielä hitunen ilmaa, mutta irrottaa kokonaan kuitenkin.
Muutama kuva edellämainituista
tuolla jälleen.