Niin varmasti johtuikin imusarjoista. Ja jos/kun remmiä laittaa niin takavetoimusarjasta on pakko luopua joka tapauksessa, että saa tilaa remmille. Silti niin reippaille nokille ei välttämättä ole tarvetta.
Muutin eilen englantilaisen hukkaportin ohjausletkujen linjauksia vähän, mutta sieltä ei ollut turbon heräämiseen saatavilla suurta hyötyä. 2-3 kymmenystä nopeammin nousee paine haluttuun kakkoselta kolmoselle vaihtaessa. Toisaalta rauhallinen paineennousu auttaa pidon kanssa vaihtaessa.
Tänään kävin muutaman varttivedon Motoparkissa Radalle.comissa. Kamppeet säilyivät ehjänä ja kulkukin oli ihan hyvää. Liikkeelle ei pääse kuten jo aiemmin sanoin, mutta kolmosella turbon herätessä alkaa tapahtumaan. Ensimmäinen veto meni kakkoselle vaihtaessa härväämiseksi. Ensin ei löytynyt, sitten tuli käytyä nelosella ja uudestaan kakkoselle

Siitä huolimatta loppuja 209,42km/h ja aika "vain" 15.023s. Toinen veto onnistui, 12,316s ja 218,58km/h. Kolmanteen vetoon nostin painetta pikkasen, mutta vitosella aivan vedon lopussa veti laihalle ja piti nostaa. Siitä huolimatta aika 12.067. Laitoin lisää ainetta karttaan, mutta myöhemmissä vedoissa ei tuntunut enää saavan kolmosella täysiä pitoja. Ihan kuin radan pito ois huonontunut pikkasen koko ajan

En semisliksejäkään laittanut alle, liekö 225/45 Hankookit alkoivat väsymään oloonsa.
Tässä vielä kuvallisessa muodossa:

Jotain incaria on, kunhan saa kateltua millaisia otoksia tuli.
Ei tuo lie kovin huono ns. vakiolle kopalle, jonka paino kuskin kanssa pyörinee 1600kg tuntumassa. Tuurissaan jopa jonkin verran ylikin

Tarttis käydä vaa'assa, jotta näkee mikä on tulos. Kuitenkin muutoskatsastuksen jäljiltä on tullut painoa lisää jonkin verran, eikä kuskikaan ole päässyt laihtumaan. Uusi muutoskatsastuskin ois tehtävä kunhan saa päätettyä laittaako konehuoneeseen remmin vai ei.