Penkissä pyöräytetty rengasta ja tulokset putkistomuutoksen jäljiltä tuottivat hieman erilaisen tuloksen kuin oli odotuksissa

Syksyyn verrattuna 0,1-0,2bar pienempi ahtopaine eli 2bar, saman verran jarrua penkissä, samalla vaihteella ja lämpötila viitisen astetta alempi. Nankangit alla, tarvitsi paljon vähemmän liimaa kuin kesärenkailla.
Ai ne tulokset? Ajatellun 20-30hv lisäyksen sijaan lisää tuli noin 60hv ja vääntöä samaa luokkaa vaikka tiputin ennakkoa kaksi astetta vääntöhuipun kohdalta. Ei 3" pöntöt ja loppuputkisto yhtään ahdistanut vissiin...
Eli 789hv @ 6601rpm ja 935Nm @ 5485rpm. Ahtimen herääminen aika lähellä sitä mitä ois muutenkin.

Yläkierroksilla ennakkoa siis 22 astetta ja vääntöhuipussa 20. Kaksi astetta ylös lisää ja tehosta lähti yli 40hv, nyt ollaan aika hyvällä kohtaa. Veto aloitettiin tuossa lapussa ylempää, pienemmällä jarrulla alempaakin jotta vähän näki missä mennään.