Taitaa vaparikoneisessa 850 volvossa olla siemens fenix ruisku, ja 960 on aina bosch motronic 1,8 1991-1995 ja 1996-1998 motronic 4.4. Laatikko haluaa moottoriohjaukselta kaasun asennon potentiometriltä, momentinvähennyspyynnön on/off kaapelilla (ei välttämätön), perän nopeusanturilta signaalin ja myös moottorilta kierrossignaalin. Sit jos lootan ohjausboksi on jotain 1995-> ni sinne on myös ohjelmoitu perävälitys. Jos välitys ei vastaa boksin ohjelmaa se menee vikatilaan ja vain 3+4 vaihteet käytössä.
Helpoimmalla pääsisitte istuttamalla vaan 960 volvon tekniikan sinne, menisi ihan suoraan heittämällä. Mutta jääräpäitä kun olette, ette tietenkään halua sitä tehdä. 
muuten kyllä laitettas tuo 960 kuutonen tuonne mutta kun ei ole ylimäärästä 960 missä olis tekniikka paikallaan, kaverilla on tuo 1 ylimääränen 850 mistä moottori otetaan, jote ei juuri vaihtoehtoja ole.
joka tapauksessa en viikon loppuna olis tarkotus alkaa raksimaan toisesta 740 tarvittavia osia irti kuten, taka-akseli ripustuksineen, etutolpat, ovet, takaluukku, lasit, jotain sisutan osia mitkä vielä ehjiä. tämän jälkeen plastellaa loput varaosa 700 niin pieniin palasiin että sen voi kantaa romukasaan. sitte aletaan sunuitteleen itse aihion pyörilleen saantia.

aihiossa ei sis ole edes takaakselia piakallaan saatika etutolppia, penkitkin täytynee sovittaa 850 koska nekin on aikonaan tullu myytyä. sitte pitäs alkaa purkaan tuota 850 ja hävittää siitäkin koko loppu kori sitte mitä jää jäljelle. ei luutavasti paljoakaa