Tuo vgt systeemi on aivan loista keksintö! itselläni projektina Ford transit 2.4l york dieselillä, ahtimena Holset hy40v, pumppu by VillesVehkeet. Itse olen tuon ohjauksen toteuttanut kääntämällä painekellon väärinpäin ja ohjaamalla sitä ahtopaineella, kelloon on vielä rakennettu säätö mikä rajoittaa ahtimen johdinsiipiä menemästä kokonaan kiinni. Eli pakopainella herätetään ahdin ja kun ahdin on kartalla alkaa ahto ja pakopaine avaamaan johdinsiipiä. ahdin herää näinkin pienessä moottorissa jo 3000 paikkeilla ja n5600 mennään. Vinkkinä: Voisit soittaa kaverille jolta ahtimen ostit, tämän pikkuveljellä on mersussa vgt ahdin. Sitä tosin ohjataan paineilmalla. Mutta joka tapauksessa Villeltä voisit saada hyviä vinkkejä
jos en nyt ihan väärässä ole mistä tämän ahtimen hankit 
Tuossa vielä linkit omaan projektiin. http://s236.photobucket.com/albums/ff147/jarnoperkkio/Transit%20Supervan/
Fideo: http://www.youtube.com/watch?v=yWhrCILMIdo
joo villeltä ostin tuon turbon lattikon haku reissulla. pitää soitella villelle joku ilta.
aika porno tuo transit video

ville vaan väitti sillon että tuo kello toimii 5bar paineella ja eilen testailin niin alkaa aukeaan 1.8bar ja täysin auki 2.5bar
tämä tarkoittaa suoraan sitä että ahtopaineet tulee olemaan 2,5bar
taas pyöräytin pakokoppaa eri asentoon ja nyt jäi tilaa kääntää kello alapuolelle.
kellon varsi poikki ja sommitteleen kelloa sopivaan paikkaan, mutkasella väli tangolla saattaa ehkä onnistua.
ens viikon lopulla taas soitto kkd:lle että oliko purkuun tulevassa autossa vetävä kello vai ei.
sillä ois tarkoitus ohjata pakopaineella johdin siipeä.
eilen tunkkasin autoa hieman ylemmäs että pääsee ihmettelee kardaania.
joku oli menny vituiksi viimesimmän koneen paikalleen laitossa. hieman vinossa kone paikallaan. pitää kääntää moottorin kumia niin asia korjaantuu.