Halvemmaks tulee toi mun aiemmin ehdottama ja huomattavasti kestävämpikin.
alkaa kuulostaan helpolta vaihtoehdolta. toinen perä meni jo paskaksi.
taas alkoi luistaan kytkin kun sai hieman lämpöä kun markan pyörityksessä nakkasin nelosen pirttiin nii luisti kytkytin aika kivasti (kerralla kierroket tappiin).
muuten kesti kolmosella leikkiä, mutta alkoi joku rutina kuulua perästä.
taka akselilla ei ollu painoa normi kuormaan lisäksi kun parisattaa kiloa miestä punttina...
kerran kun lipsahti kytkin kunnolla nii sitte ei ennää pitänyt oikeestaan mitään.
edelleen moottori pelas niinku pitää. mitä nyt burniksessa lämmöt vähä nousi, piti lopettaa sen takia

muok.
kokeilin päästä kaverin talliin hitsaan rutiseva tasauspyörästö jumiin mutta perä ei halunnut samaa ja taas hinattiin volle kotia.
kevyessä kiihdytyksessä kuului pamaus taka-akselista ja matka loppui kuin seinään.
pinjo akseli veti samalla jumit ja sammutti moottorin...
joku jenkki perä harvalla välityksellä vois olla järkevin veto tässä vaiheessa.
tarkoitus ois kumminki saada semmonen voimansiirto että se ei hajoa ihan heti jos vähä leikkii.