joo elikkä Hall -anturi lukee triggeriä ja siltä osin on kunnossa, NKG:n r-tulpat löytyy ja aikasemmin oli boschin nelikärki tulpat ja niillä sama homma. TPS ei mielestäni ongelmaa aiheuta koska sen testasin ihan paikallaan virrat päällä eikä mega sammunut. samalla testasin MAP anturin samaan tyylin et löin painetta virrat päällä enkä silläkään onnistunut sammuttamaan megaa. maat on kunnossa, noin 30cm boksista ja runkoon, lisäksi lisä maadoitus johto tulee akun maadoitus paikasta. Hall anturin maa on auton rungossa.

sen huomion kyllä tein että kun lähtee vedättää afr menee kyllä reippaasti rikkaalle (10.0 johon loppuu mittari) jonka jälkeen mega tekee resetin, mutta se ei taas vaikuta siihen kun resetti ilmaantuu myös välillä ihan tyhjäkäynnillä

Edit. Megalogvieweriä tutkiessa huomioni kiinnittyi akun jännitteeseen. Viewerin mukaan yhdessä retoinnissa esimerkkinä nousi akun varaus 12.7v-14.8

yleisesti useassa piikissä/ resetoinnissa on ollut myös noin 0.5v nousuja juurikin 0.5-1 sekunnissa
