Ei muttakuin opiskelemaan lisää. Lähdet nimittäin väärällä jalalla liikenteeseen. Aivan yhtä tyhjän kanssa toisen karttaa pummata. Heitä vaikka kaikkiin ruutuihin aluksi arvo millä se pysyy käynnissä ja siitä sitten eteenpäin. Kiihytysrikastukset kanssa perstuntuman mukaan. Vaikeampaa ja aivan turhaa toisen karttaa säveltää.
Saisko perusteluja tälle? Mielenkiinnosta kysyn, kun itse parin tutun tyypin kanssa jutellut ja he ovat olleet eri mieltä.
Lähinnä sentakia, kun VE-kartat olisi tosiaan tarkoitus säätää tunerstudiolla raakileen pohjalta afr-targettien mukaan ja kun megassa tuo suuttimien ja muiden skaalaus menee niin yksinkertaisesti. Kartta pysyy samana, req fueli vaan muuttuu.
Sytkäkarttana voisi olettaa jonkin suht vakion turbovinokoneen kartan olevan suht turvallinen. Kuiteskin tuo etanoli antaa "säätögurujen" mukaan huomattavasti enemmän anteeksi sytkäpuolen säädöissä kuin bensiini.
parashan olisi, jos pääsisi dynossa säätämään, mutta koetetaan eka kadulla saada perussäädöt edes kohdilleen.
Kaikki neuvot on kultaakin arvokkaampia varsinkin perustelujen kanssa, kun tuntuu että jokaisella on aina se oma mielipiteensä.
