Mulla on vahva fiilis siitä, että tuo anturi on väärä, tai siis tuo on nimenomaan anturi. K-jettikoneisessa tuon palikan kanssa on kyse kuitenkin tuotteesta nimeltä lämpöaikakytkin, joka oikeasti on nimensä mukaisesti kytkin (joka maadoittaa starttirikastussuuttimen mikäli sille on tarvetta eli kone on kylmä), thermo-time-switch tai thermal-time-switch, jompikumpi noista on termi jonka oon jostakin korjausmanuskasta lukenut.
On muuten tosi hieno johtosarja, oon kuullu juttuja että sulta olis kyselty toistakin johtosarjaa ja ihmettelinkin että mahdatko aloittaa oikein sarjatuotannon ja tehdä toisenkin? Lisäksi tuon johtosarjan suhteen kiinnostaa, mahtaisiko esim sun koneessa olla paikkaa öljynpinta-anturille tai tahtoisitko autoosi moista varustetta? 760:in -82 B28:ssa nimittäin on moinen hienous, kaksi latta-abicoa öljynpaineanturin vieressä ja toinen pää johtoja tulee erilliseen liittimeensä sen kahdeksan-napaisen viereen. Olettaisin että semmoinen olisi suhtkoht helppo kähveltää 760:stä ja laitella kiinni mikäli 200:sen moottorissa on sille paikka.
PS: jos ehjä b-osa käy niin mulla pitäis olla semmoset konehuoneen kasinapaiset liittimet siistikuntoisina purkuosina, jos kiinnostaa. Ei tosin taida paljoa kummeta nykyisestä?