Ei näy missään, en ole perehtynyt enkä tule koskaan perehtymäänkään.
Tiedossa on joo, että varmasti on ilma kuumaa turbolta lähtiessä. Mut pienilläkin asioilla on väliä, vaikka muuta väität. Ensinnäkin pelkästään e85 pudottaa lämpötiloja suht reilusti. Ihan näin esimerkkinä, datsunissa pitkässä vedossa egt n. 850/900 °C bensalla kun taas e85 käytössä putoaa alle 700 °C. Ja voitko tosissas väittää ettei nakuherkässä koneessa vaikuta vaikka tuo 6 astetta myöhäsemmälle, varsinkin kun e85 kestää reilusti enemmän ennakkoa?
Ja paineennostosta..Onks tää taas tätä ettei volvojen suuttimet toimi isommilla paineilla? Ainakin turbobricksillä on käytetty onnistuneesti vakiosuuttimia e85 käytössä samanlailla ku minä käytän. Ja mm. siemensin deka 630cc ei tuu mielenkiintoisia efektejä. Ja kyllä on virtauspenkissä todettu. En jaksa uskoa myöskään pisaroitumista saati isoja eroja ruiskutusmäärissä.
Vedetään nyt vielä tälläne provo, pitkien vetojen jälkeen kaikki tulpat näyttäny samalta. Pitäis kai hommata laajakaista ja pakolämpömittari jokaiselle sylinterille.
Sovitaan että olet oikeassa kaikessa niin loppuis tää virtuaali* kasvatus
