Huoltomerkinnät 428400km:
-kuskin puolen raidetangon sisäpää
-lämmityslaitteen hana
-kytkinlevy sachs (d24tic)
-paineasetelma sre763
-painelaakeri sachs
-kardaanin tukikumi + laakeri
-vaihteistoöljyt
-laatikon takastefa
Tääkin ollut taas ajossa pari päivää. Kolarivaurion lisäksi hieroin molemmat helmat taas pellille ja levitin ruostepohjamaalin ja sen päälle kiveniskusuojan. Takakaaria myös fiksailin ja d-pilarin nurkan. Pyörän koteloita tuli kanssa maalailtua/massailtua niiltä osin kuin katsoin tarpeelliseksi. Helmakoteloihin ja runkopalkkien takaosaan ruiskuttelin kotelosuojaa.
Lattia oli kuskin puolelta kunnolla märkä... Lämppärinkenno oli pääepäiltynä ja sellaisen purin purkuautosta tätä varten. Tästä kuitenkin kennon purkaessani totesin sen ehjäksi ja hanan vuotavaksi

edellinen omistaja kehui hanan vaihtaneensa joten joko oli tarvike jo hajonnut tai sitten oli vaihto jäänyt suunnitteluasteelle... Tarvike hanan sinne tuuppasin
Raidetangon sisäpää otti itteensä törmäyksestä niin vaihtelin senkin. Samaan operaatioon vaihtui vaihdelaatikko m47 --> m90. Pottapyörä sai kaverikseen sre asetelman ja deekun levyn. Laatikkoon samalla uudet öljyt. Kardaanin tukikumi ja laakeri vaihtuivat myös samalla.
Aurauskulmien säätö tarttee vielä suorittaa.
Muutama kuva. Aika vähän tuli kuvailtua... Ehkä jonkun kuvan vois vielä räpsästä, kun ei "valmiista" kötöstyksetä ees tullut kuvaa otettua.




Hydran vanne vielä hakusessa. Toimiihan tuokin muttei kovin silmää hivelevässä kunnossa ole...