Eikös siä oo sellanen lyhkänen pätkä vaan?
Mitäs tarkotat, misää ja millane?

Havainnollistava kuva. Suurinpiirten näin se oli

Ja näin sen laitoin

Nyt tuntu kolmonen pelittävän ihan ok

Oli hymy herkässä kun samaan reissuun nelonenkin astu kuvioon ja koko orkesteri oli kasassa
En tosiaan o ikinä ennen omistanut automaattia saatika ajanut tätä ennen. Ennen tätä päivää kickdownin "pykälä" eli se mikä polkimessa tuntuu (ainakin tässä tuntuu) oli ennen noin puolkaasu asennossa ja nyt vaijeri"jumpan" jälkeen kickdown tuntuu vasta ihan lopuksi (näin sen varmaan kuuluukin olla?). Tuntus vaihtavan vähän nätemmin nyt myös 1 --> 2 ja kolmosenkin tää vaihtaa ihan pehmosesti

Toivottavasti tää tois tohon kulutukseen jotain tolkkua kun ennen tää imee/imi enempi mitä turboräpellys

Sitte kymysys:

Tässä ei yllättäen toimi lämpömittari. Tutkiskelin tota anturia niin liitin nyt oli iha höllä ettei varmaan ota kunnolla ees kontaktia sekä liittimen lukitus ei toimi joten tää oli sähkärinteipillä kii... Anturi myös näytti hiljattain avatulta... Siihen pitää tutustua, mutta se ihmetyttää miksi toi liitin on kaksinapainen? Turboräpellykseen vastaava anturi on yksinapainen...