Päivitellään tämäkin viisi sylinteriseksi kun muutkin näyttää niin kovasti sitä harrastavan.
Kuvat valehdelkoon taas enemmän kuin tuhat sanaa.

B5254T lohko ja kampura.

Vähän 960 rompetta.

KKK K24 S60R:stä

THS H-profiilit.

GLT nokat

Isompaa läppää 960:stä

Imusarja V70:stä.

Teräspyörää.

ZF S5D320Z

Kytkinkopan palanen Volvosta.

CDI Sprinterin levy johon on vaihdettu Bemarin keskiö ja silmälaakeri Volvon kampuran ja bemarin kytkinakselin väliin.

BMW Z3 vaihdekeppi.

Öljypohja lyhennettynä.

Imusihti lyhennettynä.

Molemmat hitsattuna.

Hemalainen puhalteli lasikuulilla korvakot ja turbon kompurakotelon.

Pakosarjan mallailua ahdin käännettynä oikeinpäin. Ei mahdu, siispä tilasin S60R Japan pakosarjan.