Juupajuuu, tuli käytyä tänää motestilla penkissä mittaamassa tehoja katsurille ja samalla myös hieman säätämässä, varsinkin ennakoita nakuluurien kanssa. Tulos oli omassa mielessään pieni pettymys hukkaportinkellon takia. Ahtopaineet nousi eka hyvin ja ripeästi 0,8bar, mutta sen jälkeen paineet aloitti tasasen laskun sinne 0,3bar tuntumaan. Eli pakopaineet pitää porttia auki, koska kellon jousi on liian löysä. Ajatuksena modailla lisäjousi kellon rinnalle ja jos ei ala pelaamaan niin parempi kello sitten vissiin.

Tuossapa lappunen ja kuten näkyy niin samat tehot(140hp) 3200rpm 0,8bar ja 5500rpm 0,3bar, vääntöä ihan ok 280Nm/3200rpm @0,8bar. Lapussa myös paine ja afr.

Siinäpä sitä ollaan penkissä
Tässä vielä huono videon pätkäLaitoin myös huohotuksellisen öljykorkin kiinni, eli nyt huohotus on vedetty lohkosta sekä kannesta. Tuon lisäyksen jälkeen loppu öljyn kertyminen huohotuspönttöön. Nyt sinne on tullut samassa ajassa varmaan 1cl maitokahvin väristä litkua, mitä ennen tuli pari desiä öljyä..

Eli ei ainakaan pahentanu tilannetta.