Selvisi tuon ylemmässä kuvassa esiintyvän holkin tarkoitus. Siihen kiinnitetään turvavyöt jos autossa on takaluukussa penkit.
S60 osalta ei ole nyt tapahtunut mitään tuon moottorin tukikumin vaihdon jälkeen. Olen myös ajatellut mahdollisesti jos laittaisi kuuskympin myyntiin?.

Sillä se on nytkin ollut jo hetken pois liikennekäytöstä kun ei kahta viitsi kerralla pitää.. Eli jos se seisoo talvet ja kesät niin ehkä jollain olisi sille parempaa käyttöä?

Ysi sitten taas on ollut työnalla niinsanotusti.
-S60 alta sain myytyä barzettat niin kävin sitten samantein hakemassa ysiin brockin b1 vanteet. 5x108 edessä 8,5'' levee 17'' ja takana 10'' levee 17'' et lukuja en nyt juuri muista. Eteen vaati lätyn. Renkaina on nankang merkiiset kummit. Edessä 215/40 ja takana 235/40
-Eteen vaihtui 240 iskarit holkeilla. Lesjön jouset 1,5 kierrosta laikattuna ja pohjaanlyöntikumista leikkasin yhden pykälän pois.
-Taakse vaihtui kuormajouset josta nappasin 2 kierrosta pois. Pitää vielä joku kehitellä ettei tunkatessa jää irti.
-Pohjapanssari tuli hommattua koska se puuttui täysin.
-Vetokoukku sai lähteä ja tilalle käyttäjältä:
p3lt0n3n ostin 760 raadosta vanhan vetokoukun joka puhallettiin ja maalattiin. Huomattavasti siistimpi kuin vanha koukku. Samalla myös takahelman kiinnityksen korjasin. Ei repsota enää.
-Spoileri löytyi netistä, tosin tarvike. Se maalautuksen kautta kiinni.
-Takalasin pyyhkiä vaihtui siistimpään.
-Soitin vaihtui samaan alpineen joka on käynyt jokaisessa meikäläisen seiskassa ja ysissä kiinni.

-Kalvot lähti takakontin laseista. Omaan silmään liian tummat. Katsoo nyt tuleeko laitettua uudet. Siisti ilmankin.
Ja sitten perus fiksailua sieltä täältä. Sisustan pesu ja imurointi. Penkit pitäs vielä pestä jollain tavalla.