Joo niiden supportti vähän vaisusti vastaili mullekin mutta sain cfe classicin omin päin asennettua. Toimiva tuote oli joten kannattaa vielä jokun gurun kanssa tutkia voiko olla atk-ongelma kyseessä.
Minun tarina on sellainen, että avasin kuun alussa kikkareen paketista ja löin sen koneeseen kiinni. Kaikki näytti hyvältä, eli CFE Plus Updater tunnisti laitteen ja tarjosi uutta firmwarea. Sitä kun aloin puskemaan, niin ohjelma kaatui ja sen jälkeen kikkare ei ole enää keskustellut. Kun avaa ohjelman ja lyö USB-piuhan kiinni, niin ohjelma menee pahemman kerran juntturaan ja ohjelma on sitä mieltä, ettei löydä koko kikkaretta.
Sen jälkeen olen laittanut neljä viestiä aiheesta supportiin, viimeksi ja ainoan kerran sain vastauksen 16. tammikuuta, että yritähän uudelleen. Olen yrittänyt...
Nyt näitä firm- ja softwarea ei saa enää ilmeisesti mistään, kun koko sivu on alhaalla, jotta edes hypoteettisesti voisi yrittää uudelleen kun asentaisi uusiksi.
Laitoin PayPalin kautta pyynnön laittaa rahat takaisin. 13.2 asti aikaa heillä vastailla, jolloin viimeistään voi "eskaloida PayPaliin", eli ilmeisesti PayPalin karhu lähtee kolkuttelemaan V-Divisionin ovea