No, voin ihan suoraan sanoa, että ei itselle yrittäjänä ikinä tulisi mieleen kohdella asiakasta noin. Mutta nykyään toki tuo tuntuu kaiken maailman jobbareilla olevan pelin henki. Ollaan vaan myymässä nyt ja heti, tulevaisuudella ei merkitystä. Voin kyllä vinkkinä kertoa, että sillä entisaikaan yleisemmällä paremman palvelun menetelmällä menestyy tänäkin päivänä paljon paremmin kuin tuolla Bilia-tyylillä ja jopa täällä rahat-pois palvelualueella eli pk-seudulla.
Btw, olen vuoden sisään asioinut jo kahdesti eräällä marmoritiskillä sen jälkeen, kun minua autettiin siellä juurikin varaosanumeron suhteen ihan oma-aloitteisesti, vaikka tiesivät, etten silloin osta heiltä sillä hetkellä mitään. Sen sijaan eräällä toisella marmoritiskillä, jossa eivät muutaman euron hintaisen osan vuoksi viitsineet edes vastata sähköpostiin, kun olisi joutunut osan tilaamaankin ja siten koneen käynnistämään, en ole asioinut enää kertaakaan. Jos yrittäjän liikeidea on vain nyhtää asiakkaalta viimeiset mahdolliset sentit, voi saman tien pakata pillit pussiin. Asiakas ei ole niin urpo, miltä se saattaa ylitärkeän ja ylipalkatun tiskinassun yksinkertaisessa, myyntikonsultin powerpoint-esityksen sekoittamassa mielessä vaikuttaa.
Ei mulla muuta