Päivitetäänpä alotuspostausta hieman...
Auto tuli minulle keväällä 2001, kun piti saada ensimmäinen käyttöauto. Käyttöauton virkaa auto toimitti kesään 2003, jolloin pääsin armeijasta pois ja Volvosta alettiin rakentamaan harrasteajoneuvoa. Tässä yhteydessä tuplakaasuttimilla varustettu B21 nostettiin nokalta pois ja tilalle laitettiin -83 760 B23ET. Tällä ajettiin hetki, kunnes piti saada lisää voimaa. Ahdin vaihtui isommaksi, cooleri isoon kiinalaiseen ja Motronicin rinnalle tuli SMT6, jolla pystyttiin manipuloimaan sytkää ja ilmamääräsignaalia. Tällä ajettiin taas aikansa, kunnes tuli ajankohtaiseksi vaihtaa moottorinohjaimeksi Tatech ja sytkäksi 034-Motorsport puolat. Tatechin ohjaamana autoa pystyy ajamaan, mutta hyvin se ei toimi. Joten, edessä on taas moottorinohjaimen vaihto ja ahtimen päivittäminen. Tästä jatketaan parhaillaan.
