Eilen hain kilpuri aihion talliin ja tarkoituksena tehdä auto jäälle, mutta kuitenkin jokkis sääntöjen mukainen, koska tarkoituksena olisi ajella kesällä kaikissa ei tutkintoa vaativissa kisoissa.
Ensi töikseen laikka laulamaan, eli puolet tulipellistä ja melkeen puolet kardaanitunnelista pois ja tuo B200+M45 paketti konehuoneeseen. Ongelmaksi meinaa muodostua tuo rattiakseli, joka on muutaman sentin päässä startista..joten paketin sovitusta lähdetään hakemaan niin, että startti tulee ns. hytin puolelle, eli moottori siirtyy taaksepäin n.25cm (jm säännöissä max. 30cm)

Tuossa muutama kuva eilisestä



Ja sitten suunnitelmien vuoro

-jokkis sääntöjen kaaret TEHTY
-etupää 240 volvosta tehostetulla hammastangolla (siirretty pari senttiä eteenpäin) TEHTY
-perä 1030 4,1 välityksellä LÖYTYY
-b200 alakerta vakio porauksella, dekistä 0,6mm pois LÖYTYY
-tasalaki männät LÖYTYY
-530 kansi kaivettuna, vakio imut ja luultavasti 38 pakoset, miraseetit ja n.12,7 nostonen keppi LOYTYY
-40mm tuplat LÖYTYY
-4-1 peltisarja
-Puolikas laatikko ilman synkroja ja shifterillä TEKIJÄ TIEDOSSA
-hydraulikässäri LÖYTYY
Saa kommentoida ja etenkin jokkis miehiltä..ja miksei naisiltakin kaivataan vinkkejä