Itekki vois tarttea jousia, kiertää likemmäs 7t mutta ei sen 6t jälkeen paljon mitään tapahu. Oliko nuita cvh:n jousia vain yhenlaisia? Vai pitäskö ennemmin kysellä tommosen perusvireisen katuvaparin resepti?

Nyt on k-nokka, kantta hitusen kairattu, puristussuhde 11,4(laskettu, ei mitattu), ei ainakaan tuppaa nakutteleen niinku entinen versio laimeammilla(jtn reilu 10) puristuksilla. Tosin sen kannen höyläytin nyrkkipajalla etten tiedä paljon oikeasti lähti...

Tarttis kierroksia ja herkkyyttä reilusti lisää, onko muuta kuin vauhtipyörän kevennys? Kytkinasetelman kevennys? Hihnapyöriä, kampiakseli? Nyt on setti b19k motin päällä mutta alle on tulossa b23a alakerta peruskorjattuna kuhan tuo öljynkierrätin antautuu. Mitä etua on lohkon plaanauksesta kannen höyläykseen verrattuna vaparissa?