Nyt on autosta kansi pois ja ainakin se yksi vääntynyt kanki kädessä...
Vitospytyn kanki tosiaan kyseessä. Oli ottanut kampuran vastapainoon kiinni, siitä luultavasti se ääni.
Myös männän alapinnassa oli pienenpieni jälki, oisko sekin käyny jo kampurassa asti kun kanki lyhentynyt...
Tuolta näyttää:

Ei tosiaan ole paljoa kierossa, mutta riittävästi...
Sylinterit näytti pirun hyviltä, eikä tuossa vitosen putkessakaan näkynyt mitään vaurioita:

Eli ei lähdetä hoonaamaan eikä varmaan laiteta edes uusia männänrenkaita, olivat senverran hyvät.
Ja sitten ne huonot uutiset...
Ilmeisesti nokkien laakerikansi on joskus irroitettu väärin, tai sitten se irroitettiin nyt väärin (kaveri oli irroittanut sen ennenkuin ehdin ite paikalle)
Pakonokan puolelta, jakopään puoleisesta päästä oli lohjennut pari palaa:

Tuon vääntyneen kohdan kun siistii, niin haittaako mitään?
Muistelisin, että näin kävi jollekulle muullekin...
Myös pakonokasta oli lohjennut tai lohkesi pala siitä kauluksesta joka tuohon uraan tulee.
Noh, kaupat GLT-nokista on jo sovittu ZuluR:n kanssa

Kansi menee varmaan maanantaina koneistamolle, jossa annetaan arvio tuosta lohkeamasta, eli voiko tuota vielä käyttää.
Samalla laitetaan uudet
männänvarren venttiilinvarren kumit...