Dodiin, nyt ois uusi kytkin paikallaan

Joku voisi sanoa alkutuntumaksi, että JÄYKKÄ, mutta mä en sano

Mitään sen enempää tuosta ei oikeen osaa sanoa, renkasta loppuu näillä keleillä pito ennenkuin kytkimestä, eli kesää odotellessa...
Vanha vauhtipyörä oli kuin olikin kaksoismassa, vaikka olisin melkein veikkaillut siellä olevan kiinteä pyörä.
Heti huomasi eron ajossa, että, selainen v-mäinen nytkähtely jäi kokonaan pois.
Luulin nimittäin aluksi, että sellainen todella rasittava nytkäisy kaasusta päästetäessä tulee koneen heilahtelusta, johon noi powerflexin puslat kyllä auttoikin aika paljon, mutta kyllä se kaksoismassa vp sen aihetti.
Eli kerrataan nyt vielä, että mitä siellä on:
Kova vauhtipyörä, johon on tehty uusi jako kohdistustapeille ja asetelmaa upotettu 0,85mm.
SRE -707 asetelma.
850R levy
Koneistamolla suosittelivat, että asetelman pultinreikiä suurennettaan aavistus, ettei vauhtipyörään tarvitse tehdä uutta jakoa pulteille, eli vain kohdistustapeille.
Kävi myös ilmi, että kaksoismassa vauhtipyörän kiinnityspultit ei sovi kovan vp:n ja tuon 850R levyn kanssa, sillä pulttien kannat ottaa koko ajan levyyn kiinni.
Ratkaisu oli automaattivaihteisen pultit, eli vetolevyn kiinnityspultit, niissä on matalampi kanta.
Siitä vp:stä tietty olis voinu ottaa kuvan, mutta kai kaikki tietää, että miltä vauhtipyörä näyttää...
