Nivohan pitää sen yläällä niin paljon kun pystyy, eli ainoa saavutettava hyöty on suurempi rasitus nivolle ja heikentyvä kuormankantavuus. Kiinnityspisteen madallus tai iskarin vaihto ainoat toimivatvaihtoehdot nivollisen madallukseen siis.
Kiitos!

Tässä tyhjentävä vastaus. Eli iskari kauppaan mars mars.
Nooh, eihän se oo harrastus eikä mikään jos ei kaikki rahat siihen mene.

Webasto kun on jo saanut häätö komennon niin tänään varmistui entisestään. Kiertovesipumppu vuotaa. Se on nyt varmaan to do listalla ekana.
Seuraavaks vois aatella etupään kans pelaamista kun saa vaan osia tontille. Jarrulevyt, palat ja oikean puoleinen jarrukilpi. Palat on todennäkösesti jo olemassa, alkuperäiset. Kun ne vaan löydetään paikallisen dealerin varastosta.

Hinta on sitten oikeinkin kohillaan.

Mitkähän levyt sitä eteen laittas? Taakse varmaankin kelpaa tarvike levytkin, jotkut paremmat sellaset.