B230FT
96,3mm Spm männät
Puristus 8,2:1
H-veivit Spm
Kansi joka virtaa vakioventtiileillä 204hv 12mm nostolle palotilaa muokattu kanssa vähän
Nokka a-aihio josta hiottu imu 12,1 280-astetta pako 11,7 270-astetta
890cc Dekat
Pulssipakosarja
HX40 Super 16" pakopesällä
Vakio imusrj.
Raatikaisen kuuleri (Nykyään kiinalainen 600x300)
Mega (Nykyään LINK G4+ Extreme)
3" Ränni edestä taakse yhdellä Raptorin kammiovaimentimella
Tällä kokoonpanolla olisko ollut joku puolitoista vuotta sitten penkitetty Motestilla
1,4bar 360hv 500nm 98e5 imulämmöt oli +90 astetta

paineita oli kadulla 1,8bar mutta ei nostanu tuolla penkissä niitä kun tuohon 1,4bariin

Kiinakuulerilla imulämmöt saatiin aisoihin myöhemmin jonka jälkeen ei olla penkissä käyty mut kai se nyt jotain on auttanut jos vedon jälkeen lämmöt on alle 40 astetta ku ennen oli 90 astetta.
Lisää muutoksia luvassa ensikesäksi uutta imusarjaa ja painetta sinne 2barin nurkille kunhan saa ensiksi pakolämpömittarit paikoilleen yms....