Tuo kehikko on tarkoitettu roskapussille. Kehikon sisällä oleva lätkä ei taida aueta. 12V virtapistokkeen edestä puuttu suojakansi ja sen alapuolella on stökis. Taitaa aueta kun vähän painaa sitä. Pullotelineen tuki (voi) olla kun aukaisee penkkien välistä kyynärtuen ihan taakse. Mulla on ainakin siinä kaksi pullotelinettä takamatkustajille.
Kun auto seisoo paikoillaan etkä ole lähtemässä liikkeelle, niin keppii N-asentoon. D on drive eli kun tarkoitus on liikkua autolla.
Turbokone kun on kyseessä, niin itse ainakin ajelen viimeisen kilometrin hissukseen ja annan olla pienen hetken tyhjäkäyntiä (ehkä kymmenen sekunttia). Jos tulen isommalta tieltä pyshdyksiin, niin sitten pitempään tyhjäkäyntiä. Ei se ainakaan huonoa turbolle tee.
Vetohommiin varmaan joku kommentoi tarkemmin, mutta jos jaksaa hyvin vetää D:llä ja turbiini menee lukkoon maantiellä, niin itse vetäisin sillä ja ylämäkeen hyvissä ajoin ainakin yhden pienempää. Tosi isoon mäkeen ei välttämättä liioiteltua antaa hieman vauhdin hyytyä ja pudottaa jopa kolmoselle. Kuorman kanssa kun ajaa, niin turbon jäähdyttely enemmän tarpeen.
-05 vuosimallista eteenpäin on facelift. Seuraavista eroista ainakin pystyy erottamaan mallit. Fliftissä on korin väriset listat, muoviset ajovalot ja ei ajovalojen pyyhkimiä. Etujakkaroissa muuttuu korkeudensäätö sivulla erilliseen kahvaan (kuvasta olisi helpompi selittää). Aluperäisestä mankasta poistuu kasettisoitin.
edit. Äh, luin että keppi d vai N-asentoon skrapatessa.

P tai N, aika sama taitaa olla kumpaan asentoon laittaa.