Empä oo jaksanu päätäni vaivata volvon remppaamisella, mut tänään tuli tutkittua lisää. Yleismittari siis kiinni LH:n 13. pinniin, luulin jo että vika selvillä, kun kuumalla koneella antoi vastusarvoksi 595, sammutin auton ja vastusarvo putosi kahteensataan

. Aikalailla sellaseen arvoon siis kuin pitäisikin, no uudestaan käymään ja pomppas taas tonne 600 paikkeille. Joku sekoittaa pakkaa, lh luulee nyt siis kuuman koneen olevan n.60 asteinen, vaikuttaakohan tuo nyt edes rikastukseen, mutta ei kuitenkaan saa oikeaa tietoa. Sain myös erittäin mielenkiintoisen käynnin aikaiseksi kun käänsin yleismittarin piippausasennolle

Testasin myös lämpöanturin liittimen irroitusta, 740 kun ainakin toimi liitin irti lämpöisenä, mutta ei kylmänä, no tämä alkoi käymään huiman paksulla
Täytyykö tässä alkaa virittelemään jotain puuhapiuhoja, joku tossa systeemissä on pahasti vialla

.
Testattu nyt myös vetämällä piuha suoraan anturista ecuun, samoja tuloksia, suoraan anturista mitattuna arvo noin 200, ecun päästä koneen käydessä n.600 ja virrat pois käännettynä 200.
Testattu nyt myös varmuuden vuoksi toista boksia, kuuluuko tuon arvon heittää noin kun on käynnissä/ei käy? Vaikuttaa oudolta, tässä on nyt aikalailla kaikki mahdollinen tarkistettu/mitattu/vaihdettu, mulla ei ole enää ideoita muutakun rikkinäinen johtosarja jonka tosin poissuljin tolla puuhapiuhalla

Kai se täytyy protopartsilta tilata ms2/3 setti niin saa vehkeet joskus pelaamaan.