Yhtiön kanssa vääntö käyty.
Eivät suostuneet korjaamaan sinisellä tai maakuntakorjaamolla mikä olisi ollut huomattavasti halvempi.
Olisivat lunastaneet mutta en antanut koska korvaus olis ollut ihan p****a.
Otin kertakorvauksen ja ruttu jäi mulle. Kertakorvaus ei mikään hääppönen ollut joten ei tässä syytä mihinkään juhlaan ole.
Nyt alkaa auton parsiminen kasaan. Maalaushan tuossa se kallein juttu on joten se määrää aika pitkälle riittääkö kertakorvaus vai ei.
Yhtiö tarjosi jotain ( en suostunut), yhtiö tarjosi 300eur enemmän ( en suostunut-> sanoin miettiväni iltapäivän ajan), yhtiö soitti. jonkin aikaa pastan jauhantaa jonka jälkeen sanoin oman kertakorvaussumman+ ruttu jää mulle, yhtiön edustaja suostui samantien ja sanoi että rahat kolmessa päivässä tilillä. Eli täys huutokauppa koko juttu ja sitten jäi itselle mielikuva että oliko sanomani summa liian pieni, koska suostui heti.
Sitten se ihmetyttää kanssa että Sinisen laatima Cabas arviosta puuttui yhtä sun toista osaa eli todellinen korjauslasku olis ollut isompi kuin heidän antama arvio. hhhmmm miksi? Olen salajuonien vannoutunut kannattaja.
Nyt on alla firman piikkiin vuokra V40 T3. Pieni ja ahdas auto, josta ei nää taakse yhtään mitään. En ikinä omalla rahalla tommosta kippoa tule ostamaan. Alusta on hyvä ja ainut positiivinen asia+ kulutus verrattuna tuohon omaan V70seen.
14 vrk saa pitää, 5 päivää nolla omavastuulla ja 9 päivää 6% omavastuulla.
Nyt saa vinkata sopuhintaisesta maalaamosta/korikorjaamosta Turun talousalueella