Tänään vaivauduin tutkimaan tuota omaa moottoria kun se alkoi jo aivastella miten sattuu ja rötää ja syö taas bensaa. No eipä sitä vikaa kauan tarvinnut etsiä taas


Siellä on ollut kirjaimellisesti tulva, airboksin tiivistekin on alareunasta sulanut ihan pilalle, ei enää kestä edes paikallaan. Ja kaasarien kannetkin vuotaneet ympäriinsä.

Ei siinä muuta kun neulat vaihtoon, onneksi oli jemmassa yksi pari. Kohojen säädöt oli eläneet

Kohot sentäs ehjät vielä. Ja nuo kansien tiivisteet on ihan pilalla jo.

Säädin kohot 12mm, laitoin paketin kasaan, tarkistin uudestaan bensapaineet, ne oli noussut 0.17.. Säädin ne takaisin 0.15bar. Suutinkaivoista bensapinta nyt tasan 29mm. Tutkiskelin kurkkuja b-pumppu päällä, ja hajottimet on ihan kuivat nyt, mutta käynnissä ollessaan kun katsoin kurkkuja vielä, niin 2.- ja 4.-pytyt heitti tippaa kiihdytyspumpun suuttimista

Kuvassa näkyy pisara, vuoti ehkä tippa/15sec


Kone kallellaan taaksepäin, ja nuo kurkut on juuri korkeamman bensapinnan alaisena, koska kaasaritkin kallellaan, voiko tuolle mitään tehdä ?
Uudet turvavyön lukot on nyt myös työn alla, noissa oli paukut ja ei mahdu paikalleen sellaisenaan millään, niin paukut piti ampua ja repiä ne sylinterit irti, sain vaijerit täydellä mitalla talteen. pitäisi vaan keksiä vielä millä ne lukitaan turvallisesti


Uudet takanakit maalailin, auto näyttää niin romulta talvisin, että nyt laitetaan teksitä niihinkin


Jos ei enää niin romulta näyttäisi, auto aina kurassa ja talvivanteet ihan umpiruosteiset romut, vaikkakin mangelsit nekin. Pitäsi puhalluttaa ja maalata ne.
Huomenna tarkistan seoksia vielä colortunella ja katson vielä synkat uudestaan, synkka oli aika hyvin kohdallaan pysynytkin, mutta nyt se on vielä paremmin, ja toimiihan tuo nyt taas, tuli tehoja takaisin ihan kiitettävästi. Huomasin että se huohottaa tosi rajusti
