Kyllähän se olisi ihan jees varmaan. Tosin tuo kuumeneminen ei johtunut siitä, vaan että öljyt käy ihan liian kuumana ja pakottaa vedetkin kuumaksi. Tänään kun ajelin ihan rauhallista kaupunki kruisailua niin öljy lämmöt kesti siellä 60-80, ja vedet myös hienosti 80-90.
Sillon Lahdessa oli pari tuntia yhtäsoittoa kovaa vauhtia ajamista, öljyt kuumeni ihan pirusti. Eikä sitä jäähdytä sitten mikään, ainakaan siihen hätään. Nyt on 240 iso vanha messinkisyyläri kiinni, se kyllä toimii ihan ok. Eikös täällä huudeltu joskus että messinkinen on parempi kuin alumiini, kunhan on kunnossa. Toinen syy oli että aiempi konehuoneen peseminen oli myös pessyt nuo flektin releet, ja sinne oli tullut kosketushäiriö, pakkosyöttö ei toiminut, anturilla toimi, mutta pyöritti liian myöhään, koska anturi on p**ka. Heilautin parkissa relettä niin johan hörähti flekti.
Öljyn lämpöjen hallintaan on nyt keskityttävä seuraavaksi. Mielessä on jo kasvattaa öljytilaa, ja lämmönvauihdin tai joku jäähytin pakko etsiä sinne. Eräs vanhempi herrasmies Lahdessa näytti kun hänellä oli laplanderin lämmönvaihdin siellä asennettu, onko se mahdollisesti sama aparaatti kuin käsittääkseni gt-amazonissakin ? Se kiekko sinne öljysuodattimen alle
