Takakontti taas siisti, jos tuo laukku nyt kestäisi kuivana ja sitä myöten ehjänä.

Aloin noita talvirengashommia joutessani katselemaan.

Hyvät patinat oli pinnoissa, mutta muuten vanteet on lähestulkoot tehdasuuden veroiset.


Peruspaikat noista kuluneet, kuten kaikissa pinnoitetuissa. Mutta niihin suihkin akryylia, tuli hyvät ja tosi siistit. Ja päälle lähes ajamattomat nastat.

Ei jaksanut valmiiksi asti vääntää, kyllä on näpräämistä mokomassa hommassa. Mutta nyt on hyvä kun ei tarvitse nastoja raiskata syksyn ja kevään hybridikeleissä. Välikaudet ajellaan vanhoilla ruosteisilla talvivanteilla noissa sitten voi kuluttaa rengasta ihan huoletta.
Niin ja se koneen resonointiääni johtukin ihan vaan kaasupolkimen tangosta, tulipellin läpivienti otti kiinni, mikä lie ton poljintangon vääntänyt tuolleen vinoon

Ja tänään äsken ajellessa kotio päin, kun otin vähän napakamman lähdön niin hävisi yksi pytty, luulin että bensa loppuu mutta ei. Muutama kilsa vaan rötäämällä niin alkoi se siitä tasoittua kunnes loppui kokonaan. Luulen että oli virhe ostaa NGK:t, ne ei siedä kyllä yhtään mitään. Densot menee paikalle seuraavalla motonet reissulla. Tuon episodin jälkeen kone meni muutenkin jotenkin oudoksi, kakkosellakaan ei enää pysty ajamaan hiljaista tasakaasu rullausta, nylkyttää tosi rankasti (ehkä vivustossa jotain), ja samalla koko kaasupoljintuntumakin meni ihmeelliseksi ja tuntuu että auto rupesi vetämään ihan uudella tavalla

Ota tuosta nyt sitten selvää, pitää huomenna tutkia onko siellä jotain hämminkiä. En ole edes vielä muuten tarkistanut kaasuläppien liikerataa poljinta painaessa, laitoin kaikki vivustot vaan oletusarvoissaan paikalleen
