En ole mitannut, enkä kyllä näe tarpeelliseksikaan ?

vakioanturin paikka kuumenee, vesipumppu ei liikuta tarpeeksi vettä että kannen takareunalle asti riittäisi huilussa vettä. Minulla on lämppärin vesikierrossa erillinen sähköinen vesipumppu, se päällä ja sisätilapuhallin päällä, lämppäri kuumana, auttaa vähän, se hidastaa kannen kuumenemista vähän. Koska vesi liikkuu sen avulla edes vähän kannen läpi eikä jää kiehumaan paikalleen.
Samantien kun pääsee liikkeelle että tulee
kierroksia vesipumpulle ja ajoviimaa karvankin verran, niin lämmöt laskee ~85'c ilman flektiäkin helposti.
Toisena ajatuksena ollut, että muutan lämppärin vesikierron hanan ns. vaihtavaksi, eikä sulkevaksi(kuten nykyinen). Ja erillinen pikkukenno johonkin lokarin alle, johon sitten vielä oma miniflekti. Eli että tuo olemassa oleva pikkuinen sähköpumppu kierrättäisi vettä pikkukennon läpi jatkuvasti, ja jota pikkuflekti jäähdyttää. Tuo lämppärin kierron sulkeminen on vakava ongelma kannen lämpöjen suhteen. Näin saisi kesällä sisälle puhallettua viileetä ilmaa vaikuttamatta koneen lämpöihin sikäli, alkaa hiki tulemaan kun melkein kiehuva vesi kiertää ja lämppäri huutaa täysillä kabiinissa. Sen lisäksi että aurinko porottaa ja musta auto on muutenkin kuin sauna

(tuo pikkuinen sähkölisäpumppu on pelastanut tämänkin koneen jo lukemattomat kerrat keittämiseltä. Kone seis niin saa kuitenkin kannen vedet vielä kiertämään ja lämppärikennossa jäähtymään, kunnes kansi on siedettävässä lämmössä. Samalla iso flekti poistaa konehuoneesta kuumaa ilmaa minkä kerkeää).