Noniin. Nyt on kokeiltu puolaa ja tulppia. Ja suutinrallia arsenaalilla mitä varastosta löytyi. Kiinni oli siis ps155 ja ilma170 (f2 putki).
Noilla kun koitin ekana koelenkkiä, ekat havainnot on, että humppaaminen on helpottunut todella paljon. Ja joka kerta kun koelenkki ajettu niin vilkaisin tulpat (b6hs), niin eriste ja keskielektrodi, sekä maaelektrodi oli 100% puhtaat. Muuten oli nokiset. Eli lämpöarvokin on selkeästi parempi nyt.
Mutta, koelenkin päässä auto jaksoi hätäsesti kakkosella heittää ympäri, sekä vedossa kolmonen oli vajaatehoinen ja neloselle vaihto niin kone kuoli kokonaan. Ei mitään reaktioita mihinkään ennenkuin kierrokset laski tarpeeksi alas. Otin boksin irti, no se ui bensassa, kirjaimellisesti.
Vaihdoin tilalle 145 pääsuuttimet, ja kävin uuden koelenkin ilman airboksia. Aivasteli enemmin, tehoalueella ihan sama juttu, ~4500rpm kohdilla kuolema tuli. Pelti auki ja konehuone oli pesty bensalla. Tulpat puhtaat.
Heitin vielä lisäksi isommat ilmasuuttimet (180), ja koelenkillä kakkosella autoa kääntäessä se halusi jo ottaa toisenkin donitsin

sen verran villiintyi jo nyt. Vedossa kolmonen lasetti ihan täysillä tappiin asti, neloselle vaihto kuoletti koneen kuitenkin taas, samanlailla kun olisi virrat ottanut pois, ei mitään elämää mistään... kierrokset alas ja taas alkoi eloa löytymään. Tosi kierrosherkkä paikallaan, selkeästi parempi, ja ei enää pessyt konehuonetta. Paikallaan kaasuttaessa ihan siellä 6000--> kierroksilla vasta sylki bensaa ulos. Pitääkö vieläkin vaihtaa isommst ilmat ??
Tuolla olisi yhdet poratut. Ne voisi porata 200 kokoon, ja kokeilla loppuuko se kuoleminen tai helpottaako se edes yhtään
