Mitenkä tuolla virtysreseptit topikissa kun selailin sen läpi kokonaan, niin toiset saa tehoja semmoisen 150hp ja toiset pitkälle kolmatta sataa, koneena 2.0-2.3l välillä

Itselle olisi nyt näillä meiningeillä tulossa se 2.3l B20 stroukkikone (92x85). Monella luki tuolla myös olevan 45 vaakatuplat, joilla saatu vaihtelevasti semmoista 180-230hp välillä(jos nyt en ihan metsään muista taas), monella 50 tuplilla samaa teholuokkaa.
Lähinnä tässä sitä jaarittelen että mikä todennäköisyys on tuolla omalla tulevalla koneella päästä edes lähelle sitä 200hp lukemaa.
Siihen on siis tulossa nyt tämmöistä ellei taas suunnitelmat mene päälaelleen.
B20 92mm lohko
85mm 8-bolt akseli
154 H-profiilit + kuplan 92 männät
6kg vauhtipyörä
Sachs turbon kytkin
Kansi tuo kauan varastossa hautunut rallikansi 46/40, vihdoinkin kunnossa
Vahvistettu keinuvivusto, tuplajouset, aluretainerit(saattaa vaihtua luotettavampiin)
Nokka varmaan volvon S 12,9/300/101. Tai ehkä vaan uusi R. (koska saa näköjään tosi edullisesti ruotsista)
Nostimet varmaankin timos kevennetyt, tai sbc:t
Molytikut (kg tai jotkut kuplan)
Sytkäpuolella 123 tune+
Piuhat spiro-pro
Bosch punainen puola
45dcoe tuplat (nyt 36 kurkut) varmaan 38 kurkuilla (tai 40kokeilla)
2-osainen pitkä imusarja 48mm kurkuilla (tehty tuon kannen kaveriksi)
Airbox (itsetehty, melkovarmasti jää liian pieneksi)
4-2-1 pakosarja 2,5" kollektori
Putki 2,5" akselin taakse asti, yksi läpivirtaava pönttö välissä. Akselilta jakautunut 2x2" molemmille puolille, mutta mahdollisuus muokata 2x2,5" tai 1x2,5", mutta uskon että ei tuo enää noinkaan ahdista.
M46 kiinni (tai M47 mahdollisesti tulossa)
Isoimmalla kardaanilla
Perä 240, 4,1 sekä torsen.
Tuolla pitäisi saada auto liikkumaan aika rajusti alavääntöjen kustannuksella. Tuo jääkööt viimeiseksi tappikoneeksi minun tarinassani, mutta pakko yrittää se 200 saada rikki, siitä on tullut elämäntavoite ja pakkomielle. Sen jälkeen vaihtuu tekniikka.