Olen tuota itsekin miettinyt että tietääkö ne levyt itse sitä kuuluuko ne eteen vai taakse

Kävin vähän paremmin mittailemassa taas noita. Sovitin vannetta sellaisenaan paikalleen, kun satula on siinä mihin se asettui, sekä napa paikallaan kunnolla. Ylläri oli että vanne ottaa VAAN juuri ja juuri kiinni, joku 5mm tulee satula ulommaksi, vrt orkkis. Jos satulasta uskaltaisi pyyhkäistä vähän tavaraa, mahtuisi se sellaisenaan.
Navan etupinnasta levyuran taakse:

Ja levyuran etureunaan:

Kilpi tulee vastaan myös 80mm kohdilla:

Otin omat satulat auki, joka mäntä on pilalla. Sylinterit olisi kuitenkin hyvät ja muutenkin kauttaaltaan ok. En näe järkeä noita käydä korjaamaan, menisi korjaamiseen sekä levyihin (hollannista asti) miltei 250e yht.

Kun muutenkin haluaisin ne jäähdytetyt laikat.

Mutta kävin miettimään, että laittaisi 240 syvän etulevyn, ja sen nimenomaan navan alle sittenkin. Sillon ajettavuus säilyisi ennallaan (ratin veivaaminen), ja silloin satuloita pitäisi työntää pikkusen syvemmälle, joka taas samalla korjaisi tuon spaceriongelman, ei tarvitsisi mitään. Näin ainakin teoriassa, väsyneillä aivoilla laskettuna. Ylhäällä mitat joiden kanssa voi alkaa metsästää josko olisi niin hyvä tuuri että löytyisi levyt jotka menee suoraan tuollaisiin arvoihin. Mene ja tiedä, asia on kuitenkin ratkaistava äkkiä, auto seisoo nyt enää noiden jarrujen takia. Jos on vinkkejä niin olen kiitollinen kaikista ajatuksista

Tuli myös koesoviteltua noita kuituja paremmin, ja todettua että laittamatta jäävät, ei ne istu. Etupala ja kuskin lokari istuu hyvin, mutta apukuskin lokari ei, enkä jaksa enää alkaa niitäkin vääntämään, pitäisi leikata autoa sekä kuitua. Olkoot nyt, laitan ne joskus tai sitten myyn pois.

Pellit sattuu nyt suoraan ja saahan ne taas kerran maalattua.