Laitetaanpa tähänkin tuosta jäähdytyspuolesta, kirjoitin tuonne veteraanipuolelle tiedustelua tuosta Davies Craig pumpusta, jota nytten harkitsen.
Eli sama ongelma tuntuu piinaavan taas konetta, viimeksi kun sitä käyttelin ja liikutin nyt autoa, niin lämmöt ne vaan taas kiipeää punarajoille. Tällä kertaa en aio rikkoa moottoria kuumenemisen takia, tuohon on nyt reagoitava heti alkuunsa.
Auttaako uusi syyläri, kun tyhjäkäynnillä/paikallaan ollessa, vaikka miten pitää kierroksia (flekti päällä) tms niin lämmöt vaan kiipeää. Aina kuitenkin kun päässyt liikkeelle niin ajoviiman kanssa lämmöt laskee, mutta ilman liikkumista ei laske, vaan kiipeää väkisin. Minusta tuo ei viittaa syyläriin sillon, vai onko flekti liian pieni/heikko ? Se on ilman tunnelia nyt, etupuolella.
Tuo sähköpumppu houkuttaisi monestakin syystä. Saa vedet jauhamaan erittäinkin veikeästi tarvittaessa jo tyhjäkäynnilläkin, ja toinen tuo että kuumankin koneen uskaltaa sammuttaa niin tuo jää kierrättämään vettä tarvittavaksi aikaa. Luulisi ylikuumenemiset loppuvan siihen paikkaan.
Vai kokeilisiko aluksi vaan uusia syyläri ja laittaa vaikka testiin tuo RedLinen water wetter

Minulla on nyt tuollainen kiertovesipumppu lämppärin kierron välissä, se on pelastanut monet kerrat, myös viimekäynnistyksellä kannen lämpöpiikin, kun oli pakko sammuttaa kun alkaa vaan noussa lämpö, niin kiertovesipumppu päälle ja lämppäri täysille ja kuumalle +flekti. Kierrättää kannen vettä lämppärille ja työntää tulikuumat ilmat sisälle. Toki kesähelteellä vähän ikävä kun autossa ei ainakaan kylmä tule muutenkaan.