Nyt on lopultakin saatu aloitettua hommia kunnolla oman kulkineen kanssa. Taka-akselipäivitys etenee mukavasti, samoin nuo aiemmin työn alla olleet Recarot.
Siinä siis puhallettuna ja pohjilla:


Jarrusatulat vedetty epoksilla myös, ja päälle tulee punainen hammerite, samoten kaikki jarruosat maalataan uudestaan, punaiseksi.
Sisätilan lattia ja takakontin lattia menee uusiksi, ei pahemmin rostexit ja miranolit kestänyt

Samoten raavin vanhat "vaimennusvillat" pois, ja oli viimoinen kerta kun niitä ruostemagneetteja laitan. Mielummin kuuntelen sitä armotonta meteliä



Samalla kun tutkin noita penkkien etukiinnityksiä, kun olivat eri tasossa, niin tottakai apukuskin nasta korkkasi sisään. Sain onneksi auki ja nyt on taas säätö käytössä uusia penkkejä ajatellen


Tuli värkättyä tommoset "adapterit" recaroille, sain penkit amukan omilla penkin raudoilla kiinni autoon kun tein sovittimet, ja mielen muuttuessa saan vanhat takaisin suoraan.


Penkkikin näyttää siltä kuin se olisi tehty yksinomaan amazonia varten




Scooppikin on menossa mukana

Keulan pellit vaihtuu kaikki kuituosiin.
Värkkäsin myös lopultakin Kick-paneelit, saa jalkatilatkin siistiksi. Piti vaihtaa myös kuskinoven verhoilun tausta"pahvi", kun vanha oli täysin kelvoton.



Käsijarru tulee uuden akselin lailla myös 2-satkusta. Sille tein tommosen simppelin asennustelineen.

Tässä parin päivän saavutukset, jatketaan taas kun keretään. Hitsausta olisi luvassa, pahin urakka on umpimädät taka-kaaret
