Autoracing  KL-varaosat

SEINÄJOKI - jossain joskus

  • 930 Vastauksia
  • 198034 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Hauskaa pölistelyä! Toivottavasti vedit pakkelia reilulla kädellä ja hiot koneella, nimittäin teiltä tulee pihalle vain hyvin kalpeanaamaisia ja vaaleatukkaisia henkilöitä sen jälkeen. ;D

Pakkelia tuli niin ohkainen kerros, kuin vain mahdollista, eihän sillä tarvi peittää kuin kolot?
ja voi olla, että hion noi koneella ja kytken pölynimurin koneeseen..

Poissa Daywalker

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 276
  • Laahustaja
Onko miittin menijöitä....?Itse en pääse anoppila kutsuu silloin.. :ristus
V50 2.4 -04"Toppinen" + Toyota Corolla T-Sport -06 "Unto"

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Onko miittin menijöitä....?Itse en pääse anoppila kutsuu silloin.. :ristus

Aina sulla kans on jotain, mä en oo ihan varma, riippuu ton brutuksen työvuoroista... jos se on silloin kotona, niin ehkä tullaankin, mutta jos se on töissä sillon, niin pitää kattoo saanko veetivahdin.

Poissa brutus-_

  • Nti Somersby
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 459
  • www.vrcf.fi
Aina sulla kans on jotain, mä en oo ihan varma, riippuu ton brutuksen työvuoroista... jos se on silloin kotona, niin ehkä tullaankin, mutta jos se on töissä sillon, niin pitää kattoo saanko veetivahdin.

Töissä mä oon.
En mä pure... ...lujaa.

Kantti

  • Vieras
Kyllä sitä ehkä vois pyörähtää jos vaan ehtii ajois paikalle.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Voin luvata, etten ehdi paikalle kuin pienen ihmeen kautta.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Kantti

  • Vieras
Huonosti näköjää väki kerkiää ja itsekkään en välttämättä niin pitäskö pitää maanantaina jos saatais enemmän väkeä?

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Huonosti näköjää väki kerkiää ja itsekkään en välttämättä niin pitäskö pitää maanantaina jos saatais enemmän väkeä?

Tuo ei oo kyllä yhtään pöllömpi idea, itsekkin saattaisin päästä maanantaina ihan hyvinkin.
Tosin tähän voisin kopioida edellisen kirjoitukseni, samaa pätee siis maanantaitakin.

Poissa zille2.0

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 20
  • www.vrcf.fi
Tuossa joskus aikaaa sitten taisin itsekkin puhua päivän vaihtamisesta.
Kerran olen miittiin osallistunut, ja tämä harvinaisuus johtuu suurimmaksi osaksi juuri tuosta päivästä.

Poissa brutus-_

  • Nti Somersby
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 459
  • www.vrcf.fi
Huonosti näköjää väki kerkiää ja itsekkään en välttämättä niin pitäskö pitää maanantaina jos saatais enemmän väkeä?

Tuo ei oo kyllä yhtään pöllömpi idea, itsekkin saattaisin päästä maanantaina ihan hyvinkin.
Tosin tähän voisin kopioida edellisen kirjoitukseni, samaa pätee siis maanantaitakin.

Mullekkin passais tuo maanantai, aamuvuoron jälkeen ehtii vaikka mitä ja kyllä pojalle aina vahdin hetkeksi löytää.
En mä pure... ...lujaa.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
No siirretään suosiolla maanantaiksi, itsellänikin pieniä mahdollisuuksia ehtiä paikalle.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Kantti

  • Vieras
Hei miksu kuule tuota....
Sä kun oot tommonen autokorjauksen fakiiri niin ei sulla oo jotain obd pömpeliä omistuksessa millä pystyis vähän kattomaan mikä tuossa emännän almerassa sytyttää vikavaloa ja nykii muutenkin. Tomin kans sitä on jo taivasteltu ja lambdakin vaihettu mutta ei tullut kuntoon.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Hei miksu kuule tuota....
Sä kun oot tommonen autokorjauksen fakiiri niin ei sulla oo jotain obd pömpeliä omistuksessa millä pystyis vähän kattomaan mikä tuossa emännän almerassa sytyttää vikavaloa ja nykii muutenkin. Tomin kans sitä on jo taivasteltu ja lambdakin vaihettu mutta ei tullut kuntoon.

On mulla joku tollaanen paska e-villen obd-purkki, sillä mä oon päässy yhteen autoon joskus lukemaan juttuja... voishan sitä toki koittaa.

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Eikös Seinäjoen miittinkejä oo joskus ennenmuinoin pidetty keskiviikko-iltaisinkin?
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

Poissa Daywalker

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 276
  • Laahustaja
Ei pääse maanantainakaan..... edelleen anoppilas.....  :D
V50 2.4 -04"Toppinen" + Toyota Corolla T-Sport -06 "Unto"

 

RallyBaron  Samppasport