Oli kyllä omasta mielestä vaisut kekkerit...noh jos ens vuonna paremmin. 
Opasteet "varalasku" paikalta radalle voisin olla paremmat,kylttejä tms. 
Yhdistyksen aktiivit luo perustat tämmöisille tapahtumille, hyvä niin ja tosiaan iso kiitos viitseliäille.

Jos haluat jotain ekstraa, mikä estää järjestämästä, vaatii aikaa ja vaivaa, rahaakin.
Järjestä vaikka ensi vuonna miitin yhteyteen joku miss märkä t-paita -kisa ja sitten kun saat oman telttasi pystyyn, pidät oman tankotanssi esityksen edelliseen osallistujille.

Kyllä siinä vaisuus katoaa ja tämmöiset muistettaisiin vielä vuosienkin päästä, kun kerran mitättömämmätkin muistetaan. Kyselet luvan hallitukselta, yhdistyksen ja kenties omaltasi, eiköhän se lupa heltiä.
Iloista mieltä ja pilkettä silmäkulmaan, kyllä ne vaisut kekkerit paranee, mutta vain tekemällä ja itsensä likoon laittamalla. Esim. Taavi on mun mielestä onnistunut ihan hyvin tässä.

Mulle riittää nykyinen meininki, ihmisten kanssa juttelu, radalla ajo (vain kyydissä tällä kertaa) ja yleinen meno.
Itse tsekkaan kartasta aina valmiiksi reitin ihan perille asti, niin ei tarvitse matkalla pähkäillä, että minne mennään ja mistä käännytään.