KL-varaosat  Race.fi

940 STW Turbo 1996

  • 253 Vastauksia
  • 88513 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #210 : 04.03.2015, 22:33:21 »
Saman levyset on juu, 8". 205/35:ssa tulee vaan ongelmaksi kantavuusluokka, kun tuppaavat kaikki olemaan 81 = 462kg, joka ei tämmöiseen ruotsinlaivaan ihan riitä

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #211 : 13.03.2015, 13:34:48 »
Eipä ole Tommisbilletiltä kuulunut mitään, edes maksutietoja eivät ole lähettäneet ???

Tulipa tuossa vähän mallailtua noita kesän vannesuojanauhoja tuohon koppaan ihan ylipäätään, madaltaa täytyy vielä ja reilusti S*

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #212 : 15.03.2015, 16:52:56 »
Eilen kävin katselemassa yhtä kimppatallipaikkaa, itseasiassa samasta tallista missä jogiin majailee. Oli alunperin tarkoitus vuokrata pienehkö, yhden auton rakennuspaikka, mutta hommat eivät aina mene niinkuin on suunniteltu. Ensi kuusta alkaen onkin sitten kahden auton rakennuspaikka + mahdollisuus vielä erikseen rassailla käyttöautoa, joten vihdoin ja viimein loppuu se sorapihalla makoilu sadekelillä.

Ja koska pieni piiri pyörii, niin tuli sitten perkele tehtyä todennäköisesti elämäni suurin virhe ja hommasin "pikaprojektiksi" jogiinin vanhan ykköskoppaisen Ford Fiestan, johon näillä näkymin tulisi sovittaa VAGin 1.9TDI, kuppijakkarat, turvakaaret ja karsia ihan kaikki ylimääräinen pois. Samoten ylimaalata koko mörkö, hankkia jotkut härskit kaarilevikkeet ja madaltaa, tarkoituksena saada mahdollisimman mikroautomainen ajettava.


Ysiin koitetaan nyt vielä kesän aikana saada se isompi ahdin, isommat suuttimet, KL-Racingin välijäähy, IMMu ja polttoaineeksi RE85.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015, 16:57:36 kirjoittanut Jakkefp »

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #213 : 22.03.2015, 19:09:18 »
Vanteet sain ja hain torstaina, kiitoksia vielä kaupoista nimimerkille DaddyCool!
Vaikka DaddyCool olikin käynyt vanteet pesettämässä, niin pitihän ne vielä itse pestä ja vetää vaha päälle, niin pääsee kesällä toivottavasti vähän helpommalla


Tänään lähti vanteet ja kumit isäukon matkaan, niin se käy huomenna laitattamassa kumit vanteille. Enää puuttuu siis lätyt, Tommisbilletiltä kyselinkin alkuviikosta jo, että missäs vaiheessa ovat kun on jo aikaa mennyt eikä mitään ole kuulunut. Tiistaina tuli sähköpostiviesti, että ovat kuulemma menossa postiin, muttei perjantaina saapumisilmoitusta näkynyt :(
No jos ensi viikolla sitten

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #214 : 29.03.2015, 00:52:07 »
Sen enempiä selittelemättä:


Jäi vielä ihan liian ylös ja takavanteet jäi liian sisään - täytyy tehdä asialle jotain ihan lähiaikoina :)

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #215 : 29.03.2015, 10:17:54 »
On teillä kyllä siistit kontit sielläpäin! O0

Oma kun on semmoinen pommikone. :2funny:

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #216 : 05.04.2015, 15:47:01 »
Turbokin ilmoitti tuossa eilen olemassaolostaan varsin pahankuuloisella saundilla, hyvä syy ostaa isoNpi!
Lisempää kuvasaastetta!





Ja tältä se toivottavasti näyttää, kun saa aikaiseksi tehdä tuolle alustalle taas jotain

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #217 : 28.05.2015, 16:05:14 »
Hiljaista on pidellyt, muut harrastukset vieneet rahat ja ajan. 244 vanhukseen tuli moottoriaihio hommattua jne. Vajaa kuukausi takaperin tuli vaihdettua alkuperäisen lambdan tilalle uusi 362 000 km kohdalla ja polttoaineenkulutus tippui samalla ihan mukavasti. Samoten ajokorkeutta saatu hinkattua taas vähän alaspäin. Vesipumpunkin hain uuden, kun vanha tuntuisi vähän tihkuvan, täytyy vaihdella kun kerkiää ja jaksaa.


Niin juu ja hirvitarrat tuli revittyä pois, tuli ainakin omaan silmään paljon kliinimpi

Poissa Teemu-

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2474
  • Kantti on kaunista.
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #218 : 28.05.2015, 16:09:22 »
Niin juu ja hirvitarrat tuli revittyä pois, tuli ainakin omaan silmään paljon kliinimpi
Mulla on nyt jo pitemmän aikaa käyny sama mielessä, et repii nekin irti. Ja näyttäähän tuo paljon kliinimmältä nyt, kun niitä ei oo.

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #219 : 06.07.2015, 19:18:18 »
Kesähän on jo kohta ohi, muistan uhonneeni, että tässä olisi tänä kesänä coiloverit ja isompi ahdin? No eipä ole :D

Taakse tuli ostettua ja asenneltua B4 Bilsteinit ihan vaan koska sattui saamaan edullisesti erään foorumilaisen kautta. Vinkuvat etujarrut ottivat hermoon sen verran paljon, että laitoin Mamasanilta tulemaan vähän paremmat EBC:n uritetut etulevyt ja Greenstuff palat. Täytyy asennella kun saapuu perille saakka. Viikko sitten räjähti kannesta kabiiniin menevä vesiletku ja tästä kimpaantuneena päätin laittaa tämän seisontaan ja työn alle ensi talveksi, jotta saa tehtyä kaikki rästihommat alta pois kun autokin saa seisoa muutaman kuukauden vailla mitään kiirettä. Jos sitten talven aikana se isompi hyrskytin, pelit ja vehkeet? Saas nähdä

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2255
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #220 : 06.07.2015, 20:30:24 »
päätin laittaa tämän seisontaan
Nyt sun olis sitten vähän niinko pakko ostaa se lankku.  :-*

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #221 : 10.08.2015, 19:17:37 »
Tämä saattaisi olla myynnissä..
Yksityisviestillä tavottaa, mikäli kiinnostus heräsi

Poissa Jakkefp

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #222 : 27.08.2015, 00:27:58 »
Tässä kävi alle 10 000 kilometriä ajettu AEM:n 320lph bensapumppu reisailemaan tuossa puolitoista viikkoa sitten ja maanantaina kuoli sitten mokoma kokonaan, eli vähissä on ollut ajot viimeaikoina. Uutta pumppua (toivottavasti Mamasanin kanssa saa takuut sovittua) odotellessa heräsi ajatus kannen irroittamisesta ja höyläämisestä. Paljonkos tuollaisesta 531:sta uskaltaisi höylätä pois lisäpuristuksien ja alaväännön toivossa? Vakionahan 531:ssa on vähemmän ruttuja kuin 530:ssa

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #223 : 27.08.2015, 06:13:30 »
Minkä verran sinä ruttuja haet?

Minulla on (vaparissa) höylätty 531:stä 1,6mm ja puristukset nyt aikalailla samat mitä vakiolla 530:llä, eli 9.8:1.

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1181
Vs: New Brick On The Block - 940 STW Turbo 1996
« Vastaus #224 : 27.08.2015, 08:08:42 »
Ei tule turbossa ihan heti moiset onnistumaan, mäntien takiahan siinä on vakionakin 8.7:1  ja puolitoista milliä kannesta on jo sikäli paljon että johonkin siihen se taitaa jäädäkin.

 

Futurez  Kulkukoira