Kellä nyt enää polttimoa on takavalossa. LEDistä hankalampi tutkia paloiko vai ei. Tosin auton tietokone voi sen kertoa...
Ylivoimaisesti suurimmalla osalla, kuten taisi olla sinullakin ennenkuin asensit ledit.

Niissä autoissa, joissa ledit on vakiona, alkaa ohjausyksiköistä saada yllättävän paljon dataa irti kun kolahtaa.
Pysyy myös lumipölyssä puhtaana, kun ei lämmitä pintaa niin ei tartu lumi kiinni...
Tämän voit itse kokeilla lumipöllyssä ihan sillai että laitat kuumaa puhaltamaan tuulilasiin.
Ja sitten sama että tuulilsille ei tule lämmintä.
Tietenkin se lasi täytyy olla kylmä ja puhdistettu jo lähtiessä.
Ja siis tuo pakkasella, nollakeleillä pitää tarjota lämpöä.
Tästä olen kokemuspohjaisesti erimieltä, kuten Julekin.
Pimeään perään tarttuu lunta ihan tolkuttomasti merikontissa ja takavalot sulattavat pienet reiät siihen lumipöllyyn.
Jokaisessa autossa, jolla olen puuterilumikelissä ajanut, perään on tarttunut lunta kylmiinkin kohtiin ja autosta riippuen valot ovat sulattaneet niihin aukon josta valo loistaa.
Ja muuten tuulilasiin ei lumi tartu vaikka lämppäri puhaltaisi lämmintä suoraan lasille. Alijäähtynyt vesi on sitten oma lukunsa, jossa lämmön kääntäminen lasille voi tehdä ihan päinvastoin kuin kuvittelisi.