En tiedä oliko täällä tuota videota, kuinka tuo led-polttimo hämää, että valoa on paljon, mutta todellisuus on jotain aivan muuta. Minulta ainakin saa valohoitoa, kun ajelee tuollaisilla häikäiselvillä virityksillä vastaan. Laittaisi johdotuksen kuntoon ja kunnon halogeenipolttimot, niin parannus olisi parempi, mutta sehän vaatisi jo töitä eikä vain polttimonvaihtoa...
Joo jos tarkoitus ei olisi kokeilla onko tuollaisesta led-härpäkkeestä mihinkään, niin varmasti laittaisin relesarjan ja kunnon polttimot. Ei se ole mikään amerikan temppu.
Yleensäkkin naurattaa, että lisävalot on rumia, mutta ollaan valmiita pistämään yli sata euroa turhuuteen. Kumminkin noita lisävaloja on vaikka mihin lähtöön ja ovat laillisia+toimivia

Aletaanko kiistelemään makuasioista? Se ei johda mihinkään. Ensi viikoksi pitäisi polttimoiden tulla, voi olla, että tulen kehumaan jotta nyt näkee pitkilläkin tai sitten tulen sanomaan että olit oikeassa, ja palautan tuotteet jolloin rahalliset tappiot jäävät pieniksi.
Meinaatko, että laittomien virityksien tekeminen tulee yhtään laillisemmaksi tuli ne pitkiin vai lyhyisiin? Ja tämä on juuri oikea ketju tuolle jeesustelulle ja perustettu sitä varten. Yleensäkkin vihaan ihmisiä joiden peruste on ryhtyä laittomuuksiin perusteella "Kun ne nyt ei näytä siistiltä" ja pidän siihen kannustamista huonona esimerkkinä.
Ja näin virkistyksen vuoksi se esimerkki ja minulle on ihan sama mitä kiinalaiset lupaa. Todellisuus on sitten jotain aivan muuta (Jos tätillä on munat se on setä. Näin ainakin ennen):
Juuh, niinkuin sen itse jo olen todennut, ovat laittomat, mutta uteliaisuudesta haluan kokeilla.
Mitä tuohon linkkisi videoon tulee, siinähän oli H4 polttimot kyseessä. Omassa on tulossa tosiaan H7 projektoriumpioon.