Varmaan ledejä, joita porukka ei halua/tajua katsella seinää vasten ja testata kuvion/hajavalon pysyvyyttä, kuten ei ksenoneillakaan.
Jep, LED:llä se pinta-ala kasvaa kahdessa ulottuvuudessa, kenonilla kolmessa. Se ksenonin kaasupallo ei voi toimia mitenkään halogen-umpiossa eikä toisinpäin. Tai todennäköisemmin halogen toimii ksenon-umpiossa, kuin ksenon halogen-umpiossa.
Jos väykyssä on sama umpio molemmille, niin siinä on kyllä tehty kunnon munaus. Tehty paska umpio molemmille valoille, tai sitten lahjottu joku hyväksyvä taho. 
No niitä led lamppuja nyt on niin moenenlaisia että paha mennä sanomaan että se olisi vain kahdessa suunnassa isompi kuin halogeeni. Xenonilla nyt on ainakin periaatteessa mahdollista rakentaa systeemi jossa valonlähde on samassa paikassa, mutta fyysisiltä mitoiltaanhan se on hieman isompi.
Mitä tulee noihin halogeeni ja xenon valon samaan umpioon, niin eihän tuossa nyt mitään kovin ihmeellistä ole, niissä väyrysissä oli vaan rihlatulla lasilla se umpio, jolloin ne kummankin vampputyypin hyväksynnät oli siinä lasissa, vaikka umpiossa oli tietysti jalka vain toiselle, mutta eihän esim linssiumpio eroa mitenkään muuten kuin sen jalan osalta halogeenin ja xenonin välillä, eikä siihen sinänsä mitään syytä ole heijastinumpiossakaan, mitä nyt halogeenivaloissa on se hattu yleensä vakiona, vaikka usein halogeeniumpiossa onkin lampulla jokin suojakuppi päällä.
TM 15/95 mukaan Mersussa on hyvät ajovalot. Siellä on H7 halogeenilamppuna, eikä siinä kuviossa ole mitään vikaan jos sinne h7 kantaisen xenonin laittaa. Tai ainakin jos se h7 xenon on ei ole niin rumpula että se pysyy paikallaan.