Tuli tänään nostettua tuo b20 kone keulilta ja vähän soviteltua b230:stä sinne tilalle..

Huomenna tai ylihuomenna tehdä koneen korvakkeet niin saisi alkaa sen jälkeen hahmottelemaan pakosarjaa yms..
Tällä hetkellä ollut mielessä hx35 ja megaruutta ohjailemaan..
Konehan on siis B230FB, 531 kansi, vx3 nokka, kuten aikasemmin jo puhuin. Tänään varmistin senkin ettei ole niitä öljyruiskuja kuten muutamat niistä sanoikin.

Voimansiirtoon myös tulossa päivitystä. Perä vaihtuu näillänäkymin 200-sarjan perään, vielä kuitenkin hankkimatta (saa tarjota). Laatikko pysyy ainakin alkuun m46, vaikka eihän se hirveitä vääntöjä kestäkkään.
Laitetaan aikatavoitteeksi vaikkapa se kun auto täyttää pyöreitä, eli 2017.
Joskohan se olisi viimeisen kerran tämä kone pois keulilta?


Vähän tuli fiilisteltyä ja heitettyä hyllystä kansi (530) ja koppa siihen päälle hollilleen.

Kone ei tule ihan noin ylös kun kuvassa. Laitettu vaan parrua palkin ja öpohjan väliin että sai pois roikkumasta

