Nyt olis pakosarja muuten heppailtu kasaan, vielä pitäisi hukkaportille putket vetää kun eihä sitä enskertalaiselle tullu mieleen että semmonenkin olis hyvä olla..

Bilteman hukkiksen kävin hakemassa, käytin auki sen ja ei ollut ylimääräsiä koneistusjälkiä niinkuin noissa joissain tuppaa kuulemma olemaan..


Tässä näkyy tila joka jää koneen ja ahtimen väliin, helppo vaihtaa tulpat ilman suurempia purkamisia. Hukkaportin paikkaa en tosin tiedä tuleeko tuohon vällin, vaiko pakosarjan etupuolelle, niin että putki menee ahtimen ja lokarin välistä downpipeen.

Tältä näyttää edestäpäin katsottuna, ei ole varma mahtuuko konepelti edes kiinni kun ei ole tullut testattua.. Mutta 3kpl noita konepeltejä löytyy niin muokataan sitten yhdestä jos ei sovi vakio


Tuli myös ostettua pari kipaletta imusarjan laippoja (Kiitos
BrickRacingille), elikkäs imusarja siis seuraavaksi työn alle. Mietin että hitsuuttaa samalla kertaa molemmat sarjat kun ovat kasassa.

Pakosarjan toiminnasta ei ole mitään haisua kun ekakerta kun pakosarjan tein..

Neuvoja olen kyllä saanut amatimieheltä ja niitä yrittänyt noudattaa.. Putket tosin ei ole ihan samanpituiset mutta ompahan siinä tekijän ja omistajan kädenjälki
