Joo taas hivenen aikaa mennyt viime päivityksestä..
Tekniikan osalta ei oikeastaan ole edennyt, ruostehommia tehnyt, etujalkatiloista ja konehuoneen puolelta, nyt on n. Puoliväliin asti autoa käyty pohja läpi, vielä poikittaispalkki ja pari kohtaa takajalkatiloista niin ruostehommat pitäisi olla taas hetkeksi tehty.. Ruosteiden alta paljastui pahimmillaan 4 kerrosta peltiä, joista kaksi välissä olevaa kerrosta aivan ruosteisia, joten voihan sen arvata miksi sitten muutenkin ruostuu..

Konehuoneeseen tein lisää tilaa pakosarjan puolelle, jotta ahtoputket yms saa paremmin vedettyä, lisäksi ollut mielessä jos hukkaportin muuttaisi kuitenkin toiseen suuntaan, eli lähemmäksi alkuperäisen akun paikkaa, tämä kuitenkin vielä auki..
Välijäähdyttimelle tein tilaa, joutui keulapalasta leikata pohjan auki jotta sai upotettua ja tuotua cuulerin niin lähelle maskia kun mahdollista.. nyt tilaa kää flekti/syyläripaketille max 11cm, joten semmonen setti täytyisi jostain metsästää..
Turbosta oon ollut kokoajan siinä uskossa että olisi ollut #18 pakopesällä, tänään kuitenkin pyörittelin käsissä ja huomasinkin että onkin #14 pakopesä. Tuohan ei haittaa yhtäön, kun tulee maltilliseen B21 koneeseen kiinni, vaihdetaan sitten myöhemmin isompaan jos alkaa ahistamaan..

Niin ja etuakseli on kasattuna paikoillaan ja vaihdelaatikkoa on päässyt mallailemaan paikoilleen, n. 3cm joutuu vaihteistotunnelia suurentamaan joka suuntaan M46 laatikon tunneliin nähden..
Paljon tuli nyt tekstiä yhteen viestiin, mutta kun on laiska päivittämään niin ei voi minkään

Muutama kuva vielä..





