Ja hemmetin kallis ja arka kolhuille ja aiheuttaa mystisiä käyntihäiriöitä...
Anturiteknisesti se on halpa ja mekaanista kestoa saa tekemällä sen kuten vaikka toyotassa tai muutamissa muissakin. Ja eipä se omanikaan mikään nuorukainen ole, sillä nyt siellä on 20 vuotta vanha anturi, joka on nähnyt maileja reilusti yli volvonkin sisäänajon.... Joten en näe tarvetta suurempaan mekaaniseen kestoon, ellei tarkoitus ole se, että anturi kestää pieniä kiviäkin.
Mittauselementin tukevampi teko heikentää tarkkuutta ja nopeutta. Ja se hinta, jolla sitä myydään sisältää hyvän katteen.
Mystiset käyntihäiriöt tulevat siitä liasta, kuten omassani oli. Muut sähköiset viat, eivät liity enää itse anturiin tai sen tekniikaan kuumalanka spesifisesti.
Mutta eipä sillä MAP:llakaan mitään ihmeitä tehdä.
1.6 nelitahti 1000 rpm 1 bar ahdolla, oletetaan 100% VE eli täytösaste = 1600 litraa minuutissa (normaalipaineista). Mutta räknääpä huvikseen mitä se tekee kilowatteja ja newtonmetrejä 
Ollapa kompakti konsti tislata typpi pois ilmasta...
Ihan RAHI
(tm)-vetona, tehoja melkein 5 kertaa alkuperäiset... Lämpöä samaten, joten pata sulaa alle tai kärsii ainakin vakavasta lämpöhalvauksesta...

Voisiko se sitten olla niin, että se hehkutus toiminto on sökähtänyt?
Ei tarvitse olla, sillä omassanikin kyseessä oli sellainen pöly, ettei se mihinkään sula alle1500 C lämpötilassa ja vielä vähemmän palaa (kivipölyä). Tuo hehkutus toimii orgaanisiin aineisiin kuten öljy, siitepöly yms. materiaalit.
Koska täydellistä ilmanpuhdistinta ei ole, menevät siitä tietyn mitan alittavat hiukkaset putsarin lävitse ja keväisin noita pienhiukkasia riittää yllin kyllin. Ja mitä enemmän ahdettu ja ajettu, sitä enemmän sitä sontaa on menenyt lävitse ja jäänyt lankaan kiinni.