Hyvä kai se on puhua +550hv rajan ylittävistä tehoista lh:lla kun kukaan ei lähde koittamaan. Olisitko sinä se joka todistaa asian ja wirittää oikein? Lh2.4 voi olla aikansa edistyksellinen ohjaus, mutta eihän nyt herran tai minkään muunkaan tähen kukaan seksuaalisesta suuntautumisestaan varma oleva ihminen lähde moista yrittämään. Siellä tulisi se mikanin lemppari "wirittäjän joululaulu". 
No, täytyy sanoa, ettei tuo 550hv tehon saavuttaminen ole moottorinohjauksesta kiinni edelleenkään.
Laskin kouraan ja toteamaan ihan itse tuo asia.
Se, ettei kukaan lähde koettamaan asiaa ei ole minun ongelmani, koska se on mahdollista kuitenkin tehdä. Kuten olen oman kotteroni täydellisellä alkoholisoitumisella osoittanut!

Minulla ei ole moiseen tehoon mielenkiintoa tai edes halua, sillä säätelen käyttistä, enkä mitään mailin veto-hirmua!

Ja ehtana Wäärin Wirittäjänähän en moiseen ryhdy edes ansaitun tittelini wuoksi!

Mutta kokemuksesta voin jo sanoa, ettei estettä moiseen ole kenellekkään, joka haluaa LH:n tutustua ja oppia sitä säätämään, sillä se ei kuitenkaan ole "raketti-tiedettä".
Wirittäjän joulu-laulu on itseasiassa puhdasta ironiaa kaikille bulkki-lastun ja mitä sattuu kombon asentaneille!

Samaten Wirittäjän
suvi-virsi liittyy asiaan!

Kaikille niille, joiden seksuaalinen suuntaus on hakusessa, suosittelen jättämään väliin sen LH:n säätämisen, sillä se edellyttää tiettyä määrätietoisuutta!

Mutta asiaan takaisin.
Minusta on varsin surullista se, ettei kukaan uskalla kysyä ääneen mitä tarvitsee tehdä LH:n säätämiseksi ja miten sitä säädetään.
Toki näitä hiljaisia kysyjiä on ollut melkoisen monta mutta pääsääntönä on hyvin hämmentävää, että sinäkin intät siitä mitä LH:lla pystyy tekemään ja jättämään tekemättä, kuitenkaan omaamatta varsinaista tietoa siitä, mitä em. moottorinohjaus kykenee tekemään ja olemaan tekemättä.
Nämä Juusoo:nkin ongelmat johtuvat juurikin siitä, ettei ole ollut alkeellisintakaan ajatusta/ymmärrystä mitä tehdään ja miksi!

Polttoainetta ei voi vaihtaa tekemättä vastaavia muutoksia lastuun, kuten IMMuakaan ei voi vaihtaa ilman muutosta lastuun ja niin edelleen....
Ja sinultakin parahin Hegeh, unohtuu se, että noilla minun ja kahden muunkin Wiina-kontin käyttäjien suuttimilla (668cc/min) puristaa bensalla ulos 400hv ilman isompaa hikeä!

Siitä on vielä varaa suurentaa suuttimia sinne +800cc kokoon ja niillä sitten irtoaakin ihan eli luokissa tehoa!

Ekana tulee mieleen immu
Kerroppas, mikä siinä on niin pirun huonoa?
Ilma
Massa
Mittari on moottorin ohjauksen komponenttina mitä parhain, sillä se antaa suoraan yhdellä mittaustapahtumalla kaiken tarpeellisen tiedon polttoaineensyöttöä varten.