Jos en ole käsittänyt ihan väärin niin: nakutusrikastus on tehty EGT:llä toimivaksi ja sen takia rikastus ei toimi 8v:ssä. Sytkämyöhäistys tulee nakutusanturin kautta. 
Jep!
Syttyä myöstetään kolahtavassa/vissa sylintereissä n. 3 astetta (riippuen ollaanko yli vai alle 3500rpm).
Jos sama sylinteri tai useampi ei lopeta kilinää tuohon ensimmäiseen myöhäkköön, tulee 8 tappisessa nakurikastus EZK:n pyytämänä, jota jatketaan niin pitkään, kunnes kuormatieto alkaa tippumaan riittävästi.
Ennakkoa myöhästetään niin pitkään, kunnes kolina loppuu tai 14 asteen myöhäkkö tulee vastaan.
Maksimi myöhäkkö on 14 astetta 8-tappisessa (16v en muista).
16V EZK bini ei nakurusrikastusta pyydä, vaan myöhästää ennakkoa ja EGT sitten LH:n puolella tajuaa pakolämpöjen nousevan, jolloin sopitusta lisätään ihan oman karttansa ja kuorman mukaan.
Kun kilinä on kadonnut, aloitetaan per sylinteri ennakon palautus 10 koneen täyskierroksen jälkeen 0,375 astetta kerrallaan (EZK:n ennakko resoluutio), kunnes ennakko on kartan mukainen.
Myöhäkkö on sylinteri kohtainen ja ainoastaan kilisevän pytyn ennakkoa myöhästetään.
Btw, EGT:n voi kytkeä myös 8-tappisessa ja se toimii hienosti.

Tai siihen pinniin voi kytkeä jonkin muun systeemi.
LH tunnistaa 0 volttia, 1,75V ja yli 4 volttia, joille jokaiselle on oma 5*5 karttansa. (RPM/kuorma), jotka voi skaalata ihan mielensä mukaan.
16 tappisen EZK biniä on myyty viritys lastuna, koska sen rajoitin on hitusen ylempänä kuin 8-tappisessa.
Mutta sepä on turhaa, kun sitä 8-tappisen EZK rajoitinta voi säätää ihan mielensä mukaan, kuten LH:kin.
