Taas yksi hullu, on joukkoon suureen tullut! 
Täysin oikein olet ymmärtänyt. #4 on oikealla tontilla bensalle.
Tosin käyttäisin 984 biniä, koska se osaa käyttää 95X ja myöhempien purkkien RAM-muistia ja muutoikin se on kehittyneempi kuin 937.
PID-säädinkin toimii siinä selvästi paremmin kuin 937:ssa (lambda-säätö siis).
Jep, lambda pitää laittaa openloop tilaan kun vakiota #4 aletaan hieromaan. Purkin nollaaminenkin on ihan hyvä tehdä aluksi.
Kartan tyhjäkäyntiä ei kannata hirveästi rukkailla, vaan huolehtii siitä, että vakio #4 on hierottu kohdilleen.
Hyvät ja pitkävartiset kahluusaappaat olet löytänyt, koska pääsit tähän asti ihan oikein! 
Ja muista, ettei ole tyhmiä kysymyksiä, vaan tyhmiä, jotka eivät kysy!
Morjens!
Tässä hieman koittanut opiskella ja testata käytännössä tuota lh:n säätämistä. Samaa ongelmaa on minulla, kuin muutamalla muullakin. Eli ei meinaa seokset mennä kohdalleen tyhjäkäynnillä. 1121 piti #4 arvoksi laittaa, jolloin vasta sai afr:n 14,5 arvoon. #3 on 30. Lambda pois pelistä ja kone lämmin.
Setuppihan on 940 -97, b230ft, 016imm, t19 turbo, kireämpi nokka, 670cc dekat, isompi cooleri.
Bin on 937. Latasin tuo bin 984 sieltä jetronic infosta, mutta se oli "tyhjä"

Kaikki arvot nollia. Meinasin siirtää tuon aiemmin ketjussa olleen mikan peruskartan siihen ja laittaa #4 arvoksi 1431 #3 60 ja kokeilla sillä, mutta mistäs kaikki muut arvot??
Ainiin, ja purkkihan nollautui 1 sulaketta pois pitämällä 15min? vai?